2015. február 23., hétfő

Párosító játék

A Képes totó sikerén felbuzdulva újabb játékot eszeltem ki.
Mivel a színészek a kosztümös sorozatokban annyira másként néznek ki, mint civilben, ezért arra gondoltam, hogy jó móka lehet összepárosítani őket.
Próbáld ki, hogy neked mennyi sikerül!

KOSZTÜMÖS FOTÓK

1.

2.

3.

 4.

 5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.
 

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

 34.

35.

36.

37.


CIVIL FOTÓK

A

Á

B

C

CS

D

E

É

F

G

GY

H

I

J

K

L

LY

M

N

NY

O

Ó

Ö

Ő

P

Q

R

S

SZ

T

TY

U

V

W

X

Y

Z


MEGFEJTÉS:
1 - F Bae Soo-bin (Emperor of the Sea: Kim Yang)
2 - T Choi Jae-sung (Merchant Kim Man Deok: Kim Eung-ryul)
3 - B Lee Sung-jae (The King's Face: Seonjo király)
4 - N Song Il-gook (Emperor of the Sea: Yeom Moon)
5 - Ő Ha Seok-jin (Merchant Kim Man Deok: Yoo-ji)
6 - SZ Seo In-guk (The King's Face: Gwanghae herceg)
7 - É Chae Jung-an (Emperor of the Sea: Chae-ryeong)
8 - V Kim Sun-kyung (Merchant Kim Man Deok: Myo-hyang)
9 - D Kim Kyu-ri (The King's Face: Kim Gwiin)
10 - H Baek Sung-hyun (Emperor of the Sea: ifjú Goong-bok)
11 - E Han Jae-suk (Merchant Kim Man Deok: Hong-su)
12 - U Lee Jae-yong (Emperor of the Sea: Jo mester)
13 - O Chae Shi-ra (Emperor of the Sea: Jami úrnő)
14 - R Ko Du-shim (Merchant Kim Man Deok: nagyi)
15 - K Im Ji-eun (The King's Face: Uiin királyné)
16 - S Lee Won-jong (Emperor of the Sea: főnök)
17 - J Kim Myeong-kuk (Merchant Kim Man Deok: Choi albíró)
18 - P Jo Yoon-hee (The King's Face: Ga-hee)
19 - Ö Choi Soo-jong (Emperor of the Sea: Jang Bogo)
20 - A Lee Mi-yeon (Merchant Kim Man Deok: Kim Man-deok)
21 - M Park Joo-hyung (The King's Face: Imhae herceg)
22 - L Kim Heung-soo (Emperor of the Sea: Nyeon)
23 - LY Park Sol-mi (Merchant Kim Man Deok: Moon-seon)
24 - GY Shin Sung-rok (The King's Face: Kim Do-chi)
25 - CS Kim Kap-su (Emperor of the Sea: Lee mester)
26 - Ó Jung Jong-joon (Merchant Kim Man Deok: uzsorás)
27 - X Kim Myung-gon (The King's Face: Song eunuch)
28 - W Kim Ah-joong (Emperor of the Sea: Ha-jin)
29 - Z Jung Soo-young (Merchant Kim Man Deok: Seo-ju)
30 - I Kim Hee-jung (The King's Face: Yoo koronahercegné)
31 - Á Lee Hee-do (Emperor of the Sea: Mak-bong)
32 - NY Oh Yeon-seo (Merchant Kim Man Deok: Lee Eun)
33 - TY Lee Yeon-hee (Emperor of the Sea: ifjú Jung-hwa)
34 - C Park Soo-ae (Emperor of the Sea: Jung-hwa)
35 - G Shim Eun-kyung (Merchant Kim Man Deok: ifjú Hong)
36 - Q Park Young-kyu (Emperor of the Sea: Seol mester)
37 - Y Im Ji-kyu (The King's Face: Heo Gyun)

10 megjegyzés:

  1. Kedves Biri!Jópofa játék volt ez is! Talán annyiból könnyebb,hogy a legtöbb színészt már láthattuk mai szerepben is.

    VálaszTörlés
  2. Valóban jó szórakozás volt, mivel az arcmemóriám sokkal jobb, mint a névmemóriám elég jó volt a találati arány."Érhetetlen" módon a nők felismerése lassúbb volt. Köszönöm az szórakoztatásunk ilyen formájára szánt idődet ( ami biztos nem kevés volt). Zsike

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a játékot,még játszom..... A kosztümös szerepben lévők a legismertebbek számomra.

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy jó szórakozást nyújtott nektek, kedves Mikaz, Zsike és Ildikó.
    A képanyag nagy része már régebben megvolt (feliratozás közben ugyanis szeretek kutatni), úgyhogy nem vette el olyan sok időmet.

    Annak idején az Emperor of the Sea fordítása alatt elég sok fotót feltöltöttem a DA-n levő topikjába, de a d-addicts év végi frissítése során törlődtek. Azért is gondoltam, hogy most összeállítok ide egy ilyen anyagot, mert így egyben meg vannak örökítve. Különösen a kosztümös képekben szeretek gyönyörködni, mert annyira csodásak ezek a jelmezek.

    VálaszTörlés
  5. Ide sem merem írni - na jó, mégis :D -, hogy 9 volt sikeres és jó néhány képnél még a "hétköznapi" arcuknál sem tudtam, hogy láttam-e már valaha.
    De jelentem, próbálkoztam! :)
    Vannak szemek, fülek és mosolyok, amelyeket sem a szakáll, sem a smink nem tud elfedni. Köszönöm a játékot! :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Blackfield!
      Ahhoz képest, hogy ritkán szoktál kosztümös filmeket, sorozatokat nézni, szerintem ügyes vagy, hogy a negyedét eltaláltad. :)
      Felmerült bennem, hogy a jelenlegi 37 képet esetleg bővítem, mert ezek a 3 történelmi sorozat fordításomból valók, de készítettem kosztümös speciálhoz és mozifilmekhez is feliratot.

      Törlés
  6. Birim, nagyon jól szórakoztam az ötleteden. Mondanom sem kell, hogy a fiúkat szinte 100% - ban sikerült beazonosítanom.
    A lányoknál már közel sem értem el ilyen jó eredményt, de valahol ez az egészséges is, hogy inkább a fiúkra szoktam koncentrálni. :)))

    A lányok közül a kedvencem arcom : Chae Jung-an (Emperor of the Sea: Chae-ryeong). Talán emlékszel, hogy vele tudtam volna azonosulni, csak annyi különbséggel, hogy az én szívem nem Jang Bogóért dobogott volna hevesebben, de ez részlet kérdés, mert értékeltem a tiszta érzelmeit.

    Jung-hwa, nagyon szép nő, de kicsit idegesített a szerepe is, ezért jobban szerettem Cha-ryengot, természetesen az apjával együtt, aki sok tekintetben édesapámra emlékeztetett. <3 Egyébként, én civilben is szebbnek látom. :)
    Az idősebbek közül nagy kedvencem Im Ji-eun (The King's Face: Uiin királyné) jóságos arca.
    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Unnim, igazán örülök, hogy tudtál időt szakítani erre a kis játékra. Bizonyára sokkal könnyebb volt, mint a képes totó, de azért próbáltam úgy összeállítani a civil képeket, hogy ne legyen annyira gyerekjáték ("a piece of cake", tudod...).

      Törlés
  7. Kedves Biri!

    Jól elvoltam ezzel a játékkal, néha meg is lepődtem. Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, kedves Zita.

      Törlés